The Comic Book And Me #45

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Met dank aan het overzicht van Brian Cronin [zie hier] heb ik weer twee comics met een Dylan-verwijzing gevonden. De eerste is Catwoman #49. Catwoman vraagt "Dylan quotes permissible?" voor ze uit "Like A Rolling Stone" citeert:



De tweede comic in deze aflevering van "The Comic Book And Me" is Nightwing #140 met - zoals Brian Cronin in zijn overzicht aangeeft - een verwijzing naar "Positively 4th Street".
Met de wetenschap dat er een verwijzing naar "Positively 4th Street" in deze comic zit, kan ik de woorden "Forever Young" een paar pagina's eerder haast niet anders dan als ook een verwijzing naar een Dylan-song zien.


Geen opmerkingen: