Dylan kort #1122

Setlist 1 november: Things Have Changed / She Belongs To Me / Beyond Here Lies Nothin’ / What’ll I Do / Duquesne Whistle / Melancholy Mood / Pay In Blood / I’m A Fool To Want You / Tangled Up In Blue // [intermission] // High Water (For Charley Patton) / Why Try To Change Me Now / Early Roman Kings / The Night We Called It A Day / Spirit On The Water / Scarlet Town / All Or Nothing At All / Long And Wasted Years / Autumn Leaves // [encores] // Blowin’ In The Wind / Love Sick
Recensies van het concert in Brussel: Zie hier, hier, hier (voor abonnees van Humo), hier, hier, hier.
Arie de Reus bij Wekker-Wakker! (radio), luister hier.
Bob Dylan in Eindhoven: Stukje film van Omroep Brabant, zie hier.
The Cutting Edge: Ter promotie van de aanstaande uitgave van The Cutting Edge is een videoclip bij "Visions Of Johanna" gemaakt, zie hier.
The Cutting Edge: Luister vijftien tracks op de website van de Volkskrant, zie hier.
The Cutting Edge: Een recensie door Jan Vollaard, zie hier.

1 opmerking:

Sam Vertongen zei

Ik was er gisteren bij in Brussel. Het concert van gisteren was echt fenomenaal. Dit is het beste concert dat ik ooit al gezien heb.
Voor mij was het de eerste keer dat ik Bob Dylan zag, en dat is echt een ongelofelijke ervaring (misschien komt dat ook wel omdat ik nog maar pas twintig jaar ben en Dylan ook wel echt één van mijn helden is). Ik ben nog steeds sprakeloos.
Een kennis van mij gaat al zo'n 30 jaar naar concerten van Bob Dylan, en die zei mij gisteren dat dit één van de beste Bob Dylan concerten was die hij had gezien.