zondag = spinnendag

it starts to rain - the rain sounds like a pencil sharpener - i look out the window & everybody's walking around without a hat - it is 5:31 - time to celebrate someone's birthday
Bob Dylan - Tarantula

Ik draag mijn hoed met overgave, daarom blijf ik binnen. Het is bijna tijd voor de verjaardag van wie-dan-ook. Voor de taart op tafel komt moet Tarantula nog uitgelezen worden. Dat is geen probleem, dat red ik wel. Ik heb nog 143 minuten. Dan mag de hoed af.
Het is zondag.

Twee dingen:
1. De soundtrack van True Detective bevat Dylans "Rocks And Gravel". Reden genoeg om die soundtrack aan te willen schaffen. Die soundtrack is twee dagen geleden in de verkoop gegaan.
2. Het is zondag en het regent. Een uitgelezen kans om eerst het stuk van Jochen over "It Takes A Lot To Laugh, It Takes A Train To Cry" en daarna Tarantula te lezen.


Geen opmerkingen: