The Comic book and me #13

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Bovenstaande afbeelding komt uit Jack Kirby's Galactic Bounty Hunters #4. Ik betwijfel ten zeerste of de woorden "You ain't going nowhere" in deze comic verwijzen naar het gelijknamige nummer van Bob Dylan. Uiteindelijk maakt dat niet uit. Bij het lezen van deze woorden in Jack Kirby's Galactic Bounty Hunters #4 moest ik gelijk denken aan Dylans "You Ain't Goin' Nowhere" en dat is voor mij reden genoeg om er een "The Comic book and me"-bericht van te maken.
De woorden "You ain't going nowhere" ben ik al eerder tegengekomen in een comic van Fantastic Four - maar ik weet niet meer welke - en in Wolverine #99. Ik verwacht diezelfde woorden nog heel vaak tegen te komen. Ik zal er zeker niet altijd een "Comic book"-bericht van maken.
Als alles goed gaat, kan ik hier binnenkort twee leuke afleveringen van "The Comic book and me" plaatsen (maar daarvoor moet de postbode eerst nog de bewuste comics bezorgen...)

Geen opmerkingen: