Dylan kort #1067

Setlist 4 november: Things have changed / She belongs to me / Beyond here lies nothin' / What good am I? / Waiting for you / Duquesne whistle / Pay in blood / Tangled up in blue / Love sick / [intermission] / High water (for Charley Patton) / Simple twist of fate / A Hard rain's a-gonna fall / Forgetful heart / Spirit on the water / Scarlet town / Soon after midnight / Long and wasted years / [encores] / All along the watchtower / Blowin' in the wind
One more night van Andrew Muir is nu ook als e-book (kindle) te krijgen. Voor mijn recensie van dit boek, zie hier.
Humo: 'Bob Dylan: het masker afgerukt', zie hier. [met dank aan Dirk voor de tip]
BN de Stem van 1 november bevat een paginagroot interview met Theo Bogart over Bob Dylan illustrated. [met dank aan Sjon voor de pdf] Voor mijn recensie van dit boek, zie hier.
Lust for life: In het maart-nummer van Lust for life heeft een artikel gestaan over Pat Garrett & Billy the Kid. [met dank aan Arie voor de tip] Dit tijdschrift heb ik toen niet gekocht / gezien. Is er iemand die dit tijdschrift heeft en een scan van bewust artikel naar mij zou willen sturen? Bij voorbaat dank!

Geen opmerkingen: