Dylan kort #988

Oordeel niet te snel: En ook een prettige maandag, zie hier.
Film: In de nacht van zaterdag op zondag zond Nederland 2 de film The Ultimate gift uit. In deze film kwam Dylans 'Gotta serve somebody' voorbij. [Met dank aan Simon voor de tip!]
Oh mercy: Vergeet niet de recensie van Oh mercy - de nieuwe persing van Music on Vinyl - hieronder te lezen. Later vandaag of morgen volgt de recensie van Nashville skyline.
Afbeelding: Twee covers van de Franse vertaling van Dylans boek Tarantula. De meest rechter cover is zo lelijk dat 't bijna al weer mooi is. Het geschilderde portret van Dylan, op de andere cover, vind ik erg mooi. Ik twijfel een beetje of dit geschilderde portret ook echt lijkt. De ene dag ben ik daar meer van overtuigd dan de andere dag. Gek genoeg (en volledig ten onrechte) doet dit portret mij vaak denken aan het portret van een jong Arthur Rimbaud. Zie hier. (Ik weet 't, ik draaf door, ik stop nu)


Geen opmerkingen: