Nederlandstalige artikelen over Bob Dylan

Ik heb een lijst gemaakt met daarin alle, voor zover bij mij bekend, Nederlandstalige artikelen over Bob Dylan die vanaf 1965 tot vandaag gepubliceerd zijn in kranten en tijdschriften.
Ik ben mij terdege van bewust dat de lijst verre van compleet is. Mocht je aanvullingen / verbeteringen op de lijst hebben, dan hoor ik het graag. Ook indien je vragen hebt over één of meerdere artikelen kun je mij altijd een e-mail sturen (tom_dylan@hotmail.com).
Over een tijdje hoop ik een tweede, verbeterde versie van deze lijst te kunnen publiceren. Om dit te kunnen realiseren heb ik jouw hulp nodig.
Je kunt de lijst online bekijken, dat kan hier. Nog makkelijker is het om de lijst (PDF) op je computer op te slaan (kies in de onlineversie voor 'File' en vervolgens in het rolmenu 'Download').

Geen opmerkingen: