Dylan kort #827

Andere tijden? 'The Times they are a-changin' (1) vijfluik over crisisdenken, vernieuwing en leiderschap' op FPnP blog. Waarom krijg ik toch zo'n enorme, godsgruwelijke jeuk van dit bericht? (De vraag is echt, ik weet het niet. Maar jeuken doet het wel.)
Victoria's secret: Vandaag 8 jaar geleden werd bekend gemaakt dat Dylan te zien zou zijn in een reclamespot voor Victoria's secret. Laten ik eerlijk zijn, het kan erger. Dylan had ook reclame kunnen maken voor een wasmiddel, een nachtcrème of een frisdrank.
Plus: In het blad 'Plus' (april) een stuk over Dylan: drie mensen vertellen over 'Blowin' in the wind'. 'Dylans werk is kunst, ik heb er veel lessen uit getrokken.' (Cor Hofstra) 'Zingen kan hij niet meer.' (Tony Kraan) 'Ik wil dat "Blowin' in the wind" op mijn crematie te horen is.' (mevrouw C. Horn - Van der Bult)
(met dank aan Simon voor het opsturen van de scans!)

Geen opmerkingen: