Dylan kort #804

Leonard Cohen en Chuck Berry hebben een PEN-award ontvangen. Dylan kon niet aanwezig zijn en stuurde daarom een e-mail:
"To Chuck, the Shakespeare of rock and roll, congratulations on your PEN award, that's what too much monkey business will get ya . . . Say hello to Mr. Leonard, Kafka of the blues, and Lord Byron Keith (Richards) if he shows up. In all seriousness, Chuck, congratulations on this prestigious honor. You have indeed written the book with a capital B, and congratulations to Leonard, who’s still writing it - Bob Dylan"
Zie ook hier.

Continue reading on Examiner.com Chuck Berry, Leonard Cohen honored at JFK Library - Bob Dylan sends his regards - National Bob Dylan | Examiner.com http://www.examiner.com/bob-dylan-in-national/chuck-berry-leonard-cohen-honored-at-jfk-library-bob-dylan-sends-his-regards?CID=examiner_alerts_article#ixzz1nbWZdvrG

Suze en Bob op Berichten uit het verleden. Inclusief een aantal bekende en minder bekende foto's.

Ani DiFranco op nu.nl: "Ik lees niet op internet wat mensen over mij of mijn werk schrijven. Het is niet dat het me niet kan schelen. Het is meer dat het me te veel kan schelen. Jaren geleden las ik al die dingen wel en het viel me zwaar. Als iets me dwars zit, wil ik erop reageren en dan kom je in een neerwaartse spiraal. Ik realiseerde me dat dat niet gezond is. Dat is een raad die meer artiesten van me zouden moeten aannemen, denk ik. Op het moment dat ik dat besloot, stond ik in het voorprogramma van Bob Dylan. Bob gaf zelf geen interviews, dus interviewde iedereen mij. Blijkbaar heb ik toen iets over hem gezegd waar hij het niet mee eens was. Hij had dat blijkbaar gelezen."

Al bijgekomen van Dylans 70ste verjaardag? Een eerste tribute ten tijde van Dylans 71ste verjaardag staat al gepland. Zie hier.

Ik heb nog geen lijsten met boektitels mogen ontvangen (zie het bericht 'Numb3rs & boeken'), dus kom op: klim in de pen & stuur je lijstje op.

Geen opmerkingen: