onderhoud

Ik bezoek zeer onregelmatig Dylans officiële website. Dat komt omdat er niet zo vaak nieuwe zaken op staan. Gisteren moest ik er even wezen - als ik me goed herinner voor een songtekst - maar helaas was de website, voor onderhoud, tijdelijk uit de lucht.
Een half uurtje later kon ik er weer terecht. Maar waar was het onderhoud voor geweest? Struinend over de website kan ik niks vinden wat er veranderd is. Niks nieuws onder de tabbladen 'news' of 'tour'. In het overzicht met albums is op de plek waar een afbeelding van Dylans debuut elpee hoort te staan, nog steeds een zwart vierkantje te zien.
Vanochtend ben ik wederom naar de site gegaan & weer zie ik hetzelfde bericht. De site is uit de lucht voor onderhoud.
Wat gebeurt er toch achter de schermen?

1 opmerking:

CultureEye zei

Een aanpassing aan de site voor een nieuw album?