Dylan kort #780

Het is niet veel vandaag, maar het is iets.
Als aanvulling op 'boekenjacht' hieronder, nog een boek met Dylan, hier.
Dat huis in Schotland is inmiddels geen B&B meer, helaas.
Giel lijst nummers over The Rolling stones in & zet er 'Like a rolling stone' tussen.
Dat er niet tot nauwelijks nieuws is, wil nog niet zeggen dat het geen mooie Dylanesque dag kan zijn. Met het risico te klinken als een new age guru, roep ik je toe: 'Dat heb je zelf in de hand!'
Terwijl de kinderen op de nintendo het vel van hun duimen proberen te spelen, laat ik Hard rain draaien. Op een stapeltje liggen nog Blonde on blonde, Infidels en Empire burlesque. Voor de dag ten einde is, wil ik dat allemaal gehoord hebben & dat is nog maar het eerste stapeltje.
't Is geen moetje hoor, ik doe het graag, al die muziek draaien. Als het een moetje wordt, stop ik ermee. Net zo makkelijk (voor even dan).
De Hard rain is de onlangs door Music on Vinyl uitgebrachte elpee, volgens de sticker op de voorzijde van de hoes, is de muziek geremasterd. Deze plaat klinkt verdomd goed, een echte aanwinst. (Dit geldt overigens ook voor de Music on Vinyl-uitgave van Good as I been to you)
Van mij mag Music on Vinyl nog wel even doorgaan met het heruitgeven van albums van Dylan.

Geen opmerkingen: