Héél soms - aanvulling

N.a.v. onderstaande bericht Héél soms kreeg ik een e-mail van Senne die mij twee links stuurde naar covers van nummers van Dylan die ik zeker moest horen.
De grap is dat Senne een link stuurde welke me brengt bij mijn favoriete - veruit favoriete - cover van een nummer van Dylan: I and I door Stef Kamiel Carlens. Eigenlijk is dit de enige cover die ik wel op een cd'tje wil hebben. (In oktober 2008 plaatste ik hier al eens een link naar dit filmpje. Ga achterover zitten, draai het volume voluit en draai, draai, draai!)
Daarnaast stuurde Senne een link naar veel meer Dylan door Carlens. De moeite waard? Absoluut!
Met dank aan Senne voor het sturen van de links!

Eén van de weinige albums - naast Dylans albums - waar ik een zwak voor heb, is Everyday I wear a greasy black feather on my hat van Moondog Jr.
Moondog Jr. - tegenwoordig Zita Swoon - is de band van Stef Kamiel Carlens. Voor Stef Kamiel Carlens Moondog Jr. oprichtte, speelde hij in dEUS. Om het cirkeltje rond te breien, Tom Barman is de voorman van dEUS. Een aantal jaar geleden speelde hij Dylans 'It's alright, ma (I'm only bleeding)' in een uitzending van De Wereld draait door, zie hier.

Geen opmerkingen: