Dylan kort #753 (Het is Halloween... Ik heb mijn Bob-Dylan-masker op...)

Vandaag 47 jaar geleden gaf Dylan een concert in The Philharmonic hall in New York. Dit concert is officieel uitgebracht als deel 6 van The Bootleg series.
Bij het stuk ga maar nooit meer... heb ik net een nieuwe reactie geplaatst, een reactie die ik via de e-mail heb ontvangen. het gaat om een brief die naar de redactie van Trouw is gegaan.
Helaas was ik vandaag te laat thuis om nog de Trouw van vandaag te kunnen kopen. Ik heb wel even op de website van Trouw gekeken, daar zie ik dat er in ieder geval één ingezonden brief n.a.v. Dros' stuk in Trouw van afgelopen zaterdag is geplaatst. Maar aangezien ik geen abonnement heb, kan ik de ingezonden brief niet online lezen. Is er iemand die Trouw van vandaag heeft gezien?
Op het internet vond ik nog twee stukken over Dylans optreden in Rotterdam, zie hier en hier.
In de nieuwe Uncut een fotoreportage over The Rolling Thunder Revue. Ik heb de nieuwe Uncut nog niet gezien, kan er dus nog geen oordeel over geven.
Dank voor het compliment Josse! Er is ook een Spaanse versie van deze EP. De voorkant van de hoes van de Spaanse EP is identiek aan die van de Franse EP. De achterkanten van de Spaanse en Franse persingen van deze EP zijn echter niet identiek. Dit terzijde. De foto die op de voorzijde van deze EP prijkt - schitterende foto - is ook te vinden op de voorzijde van de Europese persingen van Greatest hits, maar dan gespiegeld, iets anders gesneden en met een andere kleur op de achtergrond.
Dylan & band spelen vanavond in Hamburg.

Geen opmerkingen: