Bob Dylan in Nederland (1965 - 1978) update #2

Tot mijn grote verrassing - een aangename verrassing kan ik wel zeggen - heb ik net een pakket van de postbezorger mogen aanpakken met daarin mijn exemplaren van Bob Dylan in Nederland (1965 - 1978). Het boek is dus nog een week eerder dan verwacht verschenen.
Inmiddels heb ik via de e-mail, de telefoon en een reactie op de blog begrepen dat ik zeker niet de enige ben die vandaag Bob Dylan in Nederland (1965 - 1978) heeft ontvangen.

Reactie van mijn dochter (vijf jaar) bij het zien van het boek: 'Mooi hoor. Mag ik nu weer tv kijken?'
En twee minuten later: 'Wat ga je voorin die van mij zetten?'

3 opmerkingen:

Peter zei

Je wist natuurlijk al hoe 't er uit ziet en wat er in staat. maar om 't dan echt in je handen te houden...
Gefeliciteerd!

CultureEye zei

Gefeliciteerd, je tweede boek in een korte tijd

alja spaan zei

gefeliciteerd! veel plezier en veel lezers!