Dylan kort #718

Vanochtend, iets voor acht uur, hoorde ik op radio 1 een radiocommercial ter aankondiging van het programma Hoe word ik Dylan-kenner in een nacht. Dit programma zal in de nacht van maandag op dinsdag uitgezonden worden. Om antwoord te geven op de vraag hoe word ik Dylan-kenner in een nacht? Begin maar eens met het beluisteren van de platen, zou ik zo zeggen.
Like a rolling stone op de fiets.
Dylan and Strauss-Kahn op De Zwijger.
Ik had begrepen dat het boek van Bert van de Kamp, A B C Dylan, vandaag zou verschijnen. De lokale boekhandel heeft het boek nog niet, verwacht het maandag. Bert van de Kamp leest vanmiddag (op dit moment voor) in Utrecht.
Op de website van Isis een overzicht van de BBC-uitzendingen rond Dylans zeventigste verjaardag.

1 opmerking:

Cas zei

Bert vd Kamp - Bob Dylan ABC: 176 blz.
(Ter vergelijking: Buddy Holly A-Z telt 320 blz., en Jack the Ripper A-Z heeft 580 blz.).
Zegt genoeg, lijkt me.