2 pagina's

Wie deze blog een beetje volgt, weet dat ik zo nu & dan platenbeurzen afloop, zo ook gisteren. Daarnaast heb ik - aldus Rob (& hij heeft gelijk) - een gelukkige hand als het om platen vinden gaat. Gisteren kocht ik een Griekse persing van het album Slow train coming, an sich al een aanwinst waar ik erg blij mee ben, maar het wordt nog mooier. Eenmaal thuis zag ik pas dat in de hoes van deze plaat een insert zat, een brief - 2 pagina's - over Slow train coming. Dit laatste neem ik aan, ik lees geen Grieks. Voor de toevallige passant is deze brief niet meer dan 2 pagina's onleesbare kriebels, voor mij is het een ontdekking. Nu nog iemand vinden die de brief voor mij kan vertalen...

3 opmerkingen:

CultureEye zei

Altijd leuk zo'n ontdekking

Gollem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gollem zei

Als alles loopt zoals ik hoop dan volgt de vertaling vandaag. :-)