Een nieuw boek - verwacht

In mei, ter gelegenheid van Dylans zeventigste verjaardag, verschijnt A-B-C-Dylan van Bert van de Kamp bij uitgeverij Ambo / Anthos. Volgens de website van Ambo / Anthos gaat het om een naslagwerk op pocketformaat. Het boek zal 176 bladzijden tellen en 16,95 euro gaan kosten. Zie ook de website van uitgeverij Ambo / Anthos, hier. Bert van de Kamp is voormalig medewerker van Muziekkrant Oor & de man die praktisch al Dylans albums recenseerde voor diezelfde Muziekkrant Oor. Bert van de Kamp is een van de weinige journalisten wiens recensies van Bob Dylans werk hout sneden. Ik kijk dan ook erg uit naar & heb hoge verwachtingen van zijn A-B-C-Dylan.

2 opmerkingen:

Frits zei

Klinkt positief. Toch wil ik een kritische noot plaatsen bij Bert van de Kamp, excuus daarvoor.
Zo'n 2,5 jaar geleden hoorde ik van hem een lezing met als titel: “De dag dat Bob Dylan alweer niet de Nobelprijs voor de Literatuur heeft gekregen.” Ik was toen niet onverdeeld enthousiast. Lees hier waarom: http://fritstromp.web-log.nl/modern_times/2008/10/dylan-en-nobelp.html
Sorry. Ben dus niet helemaal een onbeschreven blad bij het komende boek...

CultureEye zei

Ook een goede tip. Ik ben ook een blog van plan ter ere van dylans verjaardag