Dylan kort #658

Vergeet niet tournee 2011 - update hieronder te lezen.
Vergeet ook niet naar deze foto te kijken.
Volgens de statistieken werd Most likely you go your way (and I'll go mine) in de remix van Mark Ronson vanochtend voor het eerst op 3FM gedraaid.
En verder? Tsja, verder glijden de dagen weg met veel muziek.
Herinner je je deze coupon nog (zie hieronder)? Ik wel, met een soortgelijke coupon - uit de krant - reed ik naar de dichtstbijzijnde Free Record Shop. Nog voor ik een woord had kunnen zeggen, greep de jongeman achter de toonbank de bon uit mijn vingers en vroeg Welke wil je, de eerste of de tweede? Ik was dusdanig verbouwereerd dat ik even naar woorden moest zoeken, welke wilde ik? De tweede natuurlijk, de eerste had ik al. Maar de jongen achter de toonbank vatte mijn woorden anders op: Of heb je ze allebei nog niet? Hier neem maar mee, we hebben genoeg, zei hij, terwijl hij mij deel 1 & 2 in de handen drukte. Ik kon nog net dankjewel stamelen voor ik de winkel uit rende, bang dat hij zich zou bedenken...


Geen opmerkingen: