Dylan kort #641 - aanvullingen

Van Stockum heeft het zinnetje bij Bob Dylan in de studio op de website sinds vanochtend veranderd van nog niet verschenen in tijdelijk niet leverbaar. Het mysterie lijkt alleen maar groter te worden & net wanneer ik denk dat Bob Dylan in de studio, binnen Nederland, nog lang op zich zal laten wachten, meldt Peter in een reactie bij Dylan kort #641 dat Bob Dylan in de studio inmiddels te koop is bij Selexyz / Broese in Utrecht. [met dank aan Peter voor de reactie!]
Bob Dylan in de studio op de website van radio 1, zie hier.
Facebook runt een spionageagentschap, met vermelding van Dylan, zie hier.
Gisteren, tijdens een uitzending van Theater van het sentiment, werd om 20:42 uur Can you please crawl out your window? van Dylan gedraaid. [ik voel me wel enigszins bezeten bij het typen van voorgaande zin...] Heeft iemand toevallig deze uitzending gehoord? Is er nog iets noemenswaardigs over te melden? Laat het me weten door een reactie achter te laten of een e-mail te sturen naar tom_dylan@hotmail.com.
Op de website van Corine Bakker - tekstschrijver - lees ik You don’t have to be a great singer to write a great song—just ask Bob Dylan. En ik weet gelijk dat ik Corine Bakker - tekstschrijver - nooit hoef te vragen om iets zinnigs te schrijven. Ze heeft het niet begrepen.
In het stuk Till the fat lady sings wordt Dylan genoemd, begrijp ik uit dit bericht.

5 opmerkingen:

Corine zei

Beste Blogspotter, ik vraag me af waar je die uitspraak op mijn website leest? Het is geen uitspraak waar ik achtersta in ieder geval :-).

( --> you don't have to be a great writer to write a great song, ask Bob Dylan)

Met vriendelijke groet, Corine Bakker

Corine zei

Ah het staat in een artikel op http://www.alistapart.com/ dat ik via rss in mijn site laat lopen. Dus, nogmaals, het zijn niet mijn woorden.

Met vriendelijke groet,
Corine Bakker

yapyap zei

Ook ik heb mijn exemplaar van 'Bob Dylan in de studio' binnen via de reguliere boekhandel. Hopelijk lukt het om vanavond begin te maken.

tom zei

@ Corine: Stom, mijn fout. Ik zal in een nieuw bericht mijn excuses maken.

groet,

Tom

Corine zei

No problemo :-)

Groet,
Corine