de wereld draait door 13 december

De uitzending van De Wereld Draait Door begint - op aanvraag van Jan Mulder - met een fragment uit Dont look back waarin Dylan The Times they are a-changin' speelt. Eerder schreef ik hier al over mijn twijfels over de authenticiteit van het vel papier. Later werden die vermoedens nog eens wat 'harder' gemaakt (zie hier).
Let wel: ik zeg niet dat het vel papier niet authentiek is, maar dat ik mijn twijfels heb. Dat ik dat schrijf, is niet zo interessant, maar dat het op Jeff Golds Reccord mecca staat en dat dat niet opgepikt wordt, vind ik nogal bevreemdend. Jeff Gold is geen kleine jongen als het om dit soort zaken gaat.
Matthijs van Nieuwkerk zegt er wel drie ton voor neer te willen tellen - indien hij het geld zou hebben - zich niet bewust van de bedenkingen zoals die door Jeff Gold zijn geuit. Dat is Matthijs van Nieuwkerk (uiteraard) niet aan te rekenen, hij is simpelweg niet voldoende geïnformeerd.

Geen opmerkingen: