Dylan kort #534

Wederom Obama's iPod (meer van hetzelfde), op Elle. Op MacWorld zijn ze uiteraard blij met de keuze van Obama voor een iPod (en niet voor een of ander rammelend mp3-spelertje). Obama over Dylan op de website van Kink FM. En als direct citaat op The Awl.
De platenkast van Levien van Oorschot op platenkasten.nl. [erg mooie website, moet ik zeggen]
Twitter: hier.
Recensie van Dromen van Johanna op file under [of had ik deze al gehad? ik weet het niet meer...]
Alja Spaan citeert Dylan.
negenendertig nee eenenveertig stekkers op de weblog van Anja Meulenbelt. En ergens in dit stuk begint Dylan aan de tweede helft van Visions of Johanna.
Recensie van Bob Dylan in America op Tiny mix tapes.
oproep: n.a.v. de links hierboven over de iPod van Obama en de platenkast van Levien van Oorschot, roep ik lezers op om het Dylan-deel van zijn / haar muziekcollectie (of het nu op vinyl is of op een iPod of iets er tussen in) op de foto te zetten en naar mij te sturen (tom_dylan@hotmail.com), eventueel met een kort verhaaltje erbij, ter publicatie op deze blog.

Geen opmerkingen: