Dylan kort #474

Op 6 september verschijnt de cd Dromen van Johanna van Ernst Jansz, op 14 oktober verschijnt het bijbehorende boek.
De dag rent al aardig richting het einde, of liever het begin van een nieuwe dag. Vanaf vanochtend vroeg bezig geweest met het verven van de muren en het plafond. 60% van de Dylan-collectie staat op zolder opgeslagen, de overige 40% is in plastic ingepakt. Ik kan alleen nog naar mijn iPod grijpen om naar Dylan te luisteren. Wat een gouden greep is dat toch geweest, de aanschaf van een iPod.
Inmiddels de kwast neergelegd, het is genoeg geweest voor deze dag. Ik dacht nog even een aantal links in een nieuwe Dylan kort te kunnen plaatsen voor de dag helemaal voorbij is gegaan. Maar een speurtocht op het net levert niet meer dan 1 link op.
Vergeet niet onderstaande e-mails van Patrick en Rob te lezen over het boek Shelter from the storm van Sid Griffin. Beide e-mails zijn meer dan de moeite van het lezen waard.

2 opmerkingen:

alja spaan zei

voor het eerst in 'onze' geschiedenis heb je een citaat van Dylan op mijn log gemist...
geeft niets hoor, Tom, ik bewonder je aktiviteit - als herfstig meisje verlang ik de koelte

alja spaan zei

in de log "als siësta op een te hete vakantie" van 11 juli jl