Discussie forum

aangepast bericht:

Een van de zaken die ik enigszins mis op deze blog, is de mogelijkheid tot discussie.
Ik denk dat ik nu een mogelijkheid heb gevonden. Ik heb een discussiegroep aangemaakt, hier: http://www.bdinnl.groups.live.com/.
Om deel te kunnen nemen aan de discussies, zal ik je moeten uitnodigen. Dat gaat zo:
1. maak een hotmailaccount aan
2. stuur het e-mailadres van je hotmailaccount naar tom_dylan@hotmail.com
3. ik nodig je uit om deel te nemen aan de discussie, hierover krijg je een e-mail
4. klik in de e-mail op de knop groep weergeven
5. klik op lid worden
6. vanaf dat moment kun je met je hotmailaccount deelnemen aan de discussies op http://www.bdinnl.groups.live.com/

Een korte handleiding over hoe deel te nemen aan discussies - nadat je lid bent geworden - kun je hier vinden.

Tom

2 opmerkingen:

Cas zei

Hallo Tom
Als ik me aangemeld heb (via m'n live id) dan kom ik in het hoofdscherm terecht maar zie dan nog geen discussiegroep. Kijk er even naar. Groet R.

tom zei

Hallo Rob,

Ik heb even gekeken, het lijkt inderdaad niet te werken.
Stuur een e-mail met daarin je e-mailadres (moet een hotmail-account zijn) naar tom_dylan@hotmail.com, dan stuur ik je een uitnodiging. Vervolgens krijg je een e-mail met daarin de mogelijkheid om de discussiegroep te bekijken en vervolgens lid te worden.
Sorry voor het ongemak, het is voor mij ook nog een beetje zoeken.

groet,

Tom